در حال بارگزاری ...

تفاوت دزدگیر سایلکس SG8 Lite و SG8s و SG8q و SG7+

تفاوت دزدگیر سایلکس SG8 Lite و SG8s و SG8q و SG7+ 

 

دزدگیر سایلکس SG8 Lite یک دزدگیر اماکن کامل و اقتصادی بوده که مناسب برای تمامی مکان های مسکونی ، تجاری و اداری بوده و تمامی امکانات مورد نیاز برای ک دزدگیر مناسب را دارا میباشد.

 پنل دزدگیر سیم کارتی با تکنولوژی ساخت SMD از سری تولیدات جدید و قدیم شرکت سایلکس و دارای 13 تفاوت نسبت به یکدیگر می باشد .

 

دزدگیر سایلکس SG8 Lite

 

شرکت سایلکس به تازگی اقدام به تولید محصولی جدید تحت برند SG8 Lite کرده است ، این شرکت با توجه روند افزایش قیمت دلار بنا به نیاز مشتریان گرامی یک دزدگیر باکیفیت و با امکانات مورد نیاز جهت مصارف خانگی و اداری تولید کرده است که این محصول درنگاه اول از نظر امکانات ضعیف تر از 2 مدل قدرتمند قبل خود یعنی SG8s و SG8q بنظر می رسد درحالی که اینگونه نیست جهت بررسی دقیق ترادامه مطلب را مطالعه کنید .

 

بررسی متعلقات دزدگیر سایلکس SG8 Lite و SG8 s و SG8q

 

تمامی دزدگیرهای سایلکس دارای لوازم جانبی زیر می باشد:

1-       پنل مرکزی  دزدگیر سایلکس SG8 Lite

2-       جعبه دزدگیر

3-       دفترچه راهنما

4-       فیوز ها

5-       2 عدد ریموت

 

تفاوت هر 3 پنل دزدگیر سایلکس SG8 lite , SG8 s , SG8 q و SG7+ در یک نگاه :

 

 در یک نگاه پنل SG8 lite یک پنل اقتصادی به نظر میرسد که واقعا نیز اینطور هست! شرکت سایلکس بر این تلاش بوده که همواره با 2 بازوی تولید و قیمت بتواند همواره پرچم دار فروش بازار سیستم های امنیتی بماند ، از این رو با تولید محصولی قوی و جدید تحت 2 مدل SG8s و SG8q و برکناری مدل +SG7 از چرخه فروش بازار رشد جدیدی را در این زمینه تجربه کند .

 

 

 مقایسه پنل های سایلکس

 

 

باتوجه به تفاوت هر 3 پنل بالا که در جدول مشخص شده است نیاز به بررسی این پنل با مدل SG7+ میباشد چرا که شباهت زیادی به این پنل دارد در حالی که تعداد زون ها و سنسور ها و ریموت ها و مدیر هایی که مدل SG8 lite پشتیبانی میکند از دزدگیر SG7+ نیز کمتر میباشد.

 

 

جهت مقایسه محصولات با یکدیگر تنها سخت افزار و SMD ,DIP بودن محصول ملاک نیست و نرم افزار و برنامه نویسی از اولویت بالاتری برخوردار است ، همانطور که میدانیم سری SG8 نسبت به سری SG7 دارای امکانات بیشتر است و این امکانات نیاز مند بازنویسی و آپدیت نرم افزاری و برنامه نویسی نیز میباشند و در مدل های سری SG8 این آپدیت ها انجام شده و باگ ها و خطاها نیز برطرف گردیده و سرعت پیامک و تماس نیز افزایش یافته است .

 

چرا دزدگیر SG8 lite و ملاک انتخاب دزدگیر مناسب برای خرید چیست ؟

 

توجه داشته باشید که ملاک انتخاب دزدگیر ها در چند دسته زیر خلاصه میشود :

 

1-      کیفیت

2-      برند

3-      خدمات پس از فروش

4-      آپشن های مورد نیاز

5-      آپشن های اضافه و در انتظار

6-      قیمت

 

کیفیت دزدگیر های سایلکس

 

یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه: (I'm Not Rich Enough to Buy Cheap Things) توجه به این جمله که انقدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم کنایه بر بی کیفیتی جنس و خرید و هزینه مجدد برای آن جنس است و باید توجه داشت که جنس و متریال و قطعات مصرفی کیفیت و طول عمر آن جنس را ضمانت میکند و نه هیچ چیز دیگر.

امروزه هزینه های سیستم های امنیتی به شدت بالا رفته و در این بازار اجناس رقابتی بر سر قیمت باید مراقب بود که گول اجناس ارزان را نخوریم.

 

برند دزدگیر های اماکن

 

همانطور که میدانیم و میبینیم روزانه مشاهده برند های جدیدی از این سیستم های امنیتی در بازار هستیم که عدم تجربه بر تولید و طراحی به نظر نمیتواند محصولی با کیفیت را تولید کند و در صورت خرید برند های متفرقه تنها فضای آزمایشات این نوع برند ها را فراهم کرده و برای خود دردسر ایجاد کرده ایم.

 

خدمات پس از فروش دزدگیراماکن سایلکس

 

استفاده از جمله خدمات پس از فروش در ایران مناسب تر است از واژه گارانتی و این جمله که در ایران چیزی به نام گارانتی وجود ندارد هم زیاد جالب نیس و اینگونه نخواهد بود چرا که شرکت های معتبر و دارای برند های معتبر همواره رضایت مشتری را نیز ملاک انتخاب مشتری میدانند پس باید توجه داشت که خدمات پس از فروش اجناس الکترونیکی بسیار مهم است چرا که به هردلیل حتی جنسی که از پلمپ باز میشود و هنوز نصب نشده ممک است خراب باشد پس باید به این گزینه اهمیت ویژه داد .

 

آپشن های مورد نیاز از یک سیستم امنیتی

 

این گزینه نیز یکی از موارد مهم خرید سیستم های امنیتی بوده و این گزینه را بایک مثال شروع میکنیم :

شما هیچگاه برای یک اتاق 12 متری فرشی بیشتر از این متراژ خریداری نمیکنید یا برای اداره ای با 2 اتاق هیچگاه از دستگاه 64 کانال استفاده نمیکنید و یا برای ذخیره کردن فیلم های 4 عدد دوربین برای 1ماه ( هارد 2 ترابایت کافی است ) از هارد 6 ترابایت استفاده نمیکنید.

استفاده از تمامی موارد بالا بجای یکدیگر امکان دارد ولی ضرورتی ندارد چرا که به کار شما نمی آید و شما هزینه ای اضافی برای امکاناتی که از آن استفاده ای نمیکنید پرداخت کرده اید.

منظور از آپشن های مورد نیاز نیز همین است که اگر شما تنها 2 عدد چشمی سیمی دارید چه نیاز به پنلی با 8 خروجی سیمی است؟ چرا هزینه ای اضافه ؟

 

آپشن های اضافه و در انتظار از یک سیستم امنیتی

 

مثال بالا را خواندید در اینجا دقیقا منظور عکس موارد بالا است چرا که شما درست است در شرکتی با 2 اتاق نیاز به 4 عدد دوربین با یک دستگاه 4 کانال دارید و یا در اتاق 12 متری از فرشی بزرگتر استفاده نمیکنید ولی فرض بر اینکه ماه بعد به مکانی بزرگتر نقل مکان کنید ویا در آنجا نیاز به کنترل هوشمند وسایل برقی داشته باشید ( دزدگیر های دارای خروجی رله ) در این شرایط شما نیاز به دزدگیر امکانی با قدرت و امکانات بیشتر دارید .

 

قیمت سیستم دزدگیراماکن

 

از هرچه بگذریم سخت دوست خوش تر است ، اصل مطلب و ملاک نهایی ما ایرانیان به اشتباه بر سر همین مورد یعنی قیمت است.

باتوجه به هزینه ها باید توجه به این مطلب که خرید سیستم های امنیتی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است توجه کرد.

 

 

گارانتی دزدگیر سایلکس SG8 Lite

 

تمامی محصولات سایلکس مخصوصا دزدگیر سایلکس SG8 Lite دارای گارانتی 2 ساله بوده و با خیالی آسوده میتوان اقدام به خرید این این محصول کرد. 

 

معنی اسم سایلکس

 

در ابتدا نگاهی به اسم سایلکس کرده باشیم :

 سایلکس یک چارچوب نرم‌افزاری کوچک وب است که به زبان php نوشته شده است و وابسته به چارچوب سیمفونی و twig و سیستم مدیریت دیتابیس Doctrine است.

هدف اصلی این چارچوب سعی به سبک بودن و راحت بودن است.

سایلکس می‌تواند برای برنامه های سبک وبی استفاده شود.

هر چند که در صورت نیاز سایلکس می‌تواند به یک چار چوب کامل MVC نیز تبدیل شود.

 

پک های دزدگیراماکن

جهت مشاهده دیگر پک های دزدگیراماکن اینجا کلیک کنید.

 

انصراف از نظر
نظرات
1400/9/24 16:45
عالی بود ممنون
1400/10/21 16:17
عالی
1402/2/4 22:36
اطصلا توضیحات تون کامل نیست
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار