در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

دزدگیر ادلای AD SCF 160

شناسه محصول: 101023002
شناسه محصول: 101023002
دسته بندی: ادلای ( ADLAY)
6٬050٬000 تومان تخفیف
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

با اینکه وظیفه عمومی تمامی سیستم های امنیتی دزدگیر اماکن بطور کلی ایجاد صدا و تماس با مدیران است ، با حجم عظیمی از تولیدات سیستم های امنیتی همانند دزدگیر اماکن با برند های متفاوت رو برو هستیم ، هرکدام از این دزدگیر های اماکن در جزئیات و کیفیت بایکدیگ...

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
دزدگیر ادلای AD SCF 160
نقد و بررسی
با اینکه وظیفه عمومی تمامی سیستم های امنیتی دزدگیر اماکن بطور کلی ایجاد صدا و تماس با مدیران است ، با حجم عظیمی از تولیدات سیستم های امنیتی همانند دزدگیر اماکن با برند های متفاوت رو برو هستیم ، هرکدام از این دزدگیر های اماکن در جزئیات و کیفیت بایکدیگر متفاوت هستن و هر بند و هر مدل دارای امکانات مختص به خود است ، گاهی برخی از این امکانات نیز در مدل ها و برند های دزدگیر اماکن دارای شباهت است ولی درکیفیت و انجام عملکرد دقیق به هنگام خطر بایکدیگر متفاوت اند. دزدگیر ادلای AD SCF160 سیمکارتی با بهره گیری از بهترین فناوری SMD با امکاناتی متفاوت پا به عرصه دزدگیر اماکن نهاده است که در ادامه به برسی دقیق تر امکانات آن میپردازیم.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

دزدگیر اماکن ادلای مدل ADSCF160 ( سیمکارتی و خط ثابت ( خط شهری) )

گاهی این تصور ایجاد میگردد که هرچه آپشن و امکانات یک وسیله الکترونیکی بیشتر باید و قیمت آن نیزمناسب باشد آن محصول کیفیت لازم را برخوردار نیست ، این تصور در برخی از محصولات که نمونه اصلی خارجی را دارا اند و نمونه کپی آن محصول با قیمت مناسبتر و ارزان تر ارائه میشود صحیح است ولی صحبت ما در مورد دزدگیر اماکن است !

در دزدگیر های اماکن از آی سی اتمگا به عنوان آی سی ذخیره ساز کد های برنامه نویسی استفاده میشود و  هرچه این کد ها قویتر و بیشتر باشد نیاز به پردازش سریعتر با میزان حافظه بیشتر است .

پس در این خصوص میتوان کاملا برعکس گفت که در دزدگیر اماکن هرچقدر امکانات بیشتر باشد پردازنده قویتر و کیفیت بیشتر است.

عملکرد دزدگیر سیمکارتی و خط ثابت ( خط شهری) ادلای مدل ADSCF160

دزدگیر اماکن ادلای یکی از پرقدرت ترین دزدگیر های اماکن در رده کیفی خود است ، نحوه عملکرد دزدگیر اماکن ادلای مدل ADSCF160  بدین صورت است که از 4 زون سیمی و 4 زون وایرلس با فرکانس 433 لرنینگ پشتیبانی میکند.

اتصال 80 سنسور باسیم و بی سیم به دزدگیر اماکن ادلای ADSCF160 بر روی  8 زون با امکانات زون آبی ( فعال سازی هوشمند همان زون در صورت عدم تحرک) ، زون زمان دار یا تاخیری ،زون اورژانس یا SOS یا سایلنت و زون 24 ساعته

دزدگیر اماکن سیمکارتی و خط ثابت ( خط شهری) ادلای مدل ADSCF160 قابلیت این را دارد که از تمامی قسمت های سخت افزاری خود مانند برق ورودی شهری و سلامت باتری دستگاه و فیوزها و بلندگو وآژیر و آنتن GSM و قدرت آندهی و تمامی سنسور های متصل تست سلامت عملکرد گرفته و گزارشات خود را ارسال کند .

دزدگیر اماکن ادلای ADSCF160 قابلیت ارسال 400 گزارش فعالیت درون و برون نرم افزاری را داشته و همچنین توانایی ارسال 200 گزارش ریستارت دستگاه را از ابتدای نصب دارد.

سوالات متداول قبل از خرید دزدگیر اماکن ادلای مدل ADSCF160

 

نمایدگی دزدگیر اماکن ادلای ( ADLAY ) کجاست؟

 

باید توجه داشت که دزدگیر ادلای ( ADLAY ) محصول شرکت امن الکترونیک حافظ ایرانیان با برند تجاری ادلای ( ADLAY ) بوده که نماینده شماره یک انحصاری آن شرکت آلارم الکترونیک واقع در جمهوری تهران پاساژ یگانه میباشد.

 

گارانتی دزدگیر ادلای ( ADLAY )  چند ماهه است؟

گارانتی محصولات ادلای 24 ماهه بوده که درصورت خرید از فروشگاه آلارم الکترونیک میتوانید از گارانتی 36 ماهه این محصول بهرمند شوید ( با غید در فاکتور خرید ) .

از چه سنسور هایی میتوان بر روی دزدگیر ادلای استفاده کرد؟

دزدگیر ادلای ADSCF160 قابلیت اتصال تمامی سنسور های دود و نشت آب و .... را بصورت سیمی و بیسیم با فرکانس 433 لرنینگ بر روی خود دارد.

طریقه نصب دزدگیر ادلای ADSCF160 به چه صورت است؟

تمام تلاش تولید کننده محترم دزدگیر سیمکارتی و خط ثابت ( خط شهری) ادلای ADSCF160 بر این بوده است که مصرف کننده بتواند به راحتی این سیستم را نصب و از آن بهره ببرد.

دفترچه راهنمای فارسی با تصاویر رنگی کار را برای نصب کابران بسیار ساده کرده است ، نقشه نصب نحوه ست کردن سنسور ها و ریموت های اضافه و... برای تمامی کاربران تنها با مراجعه به فهرست حل شده است.

نرم افزار اندروید دزدگیر ادلای ADSCF160

دزدگیر ادلای ( ADLAY ) دارای نرم افزار حرفه ای اندروید بوده که به راحتی قابل نصب و اجرا بر روی تمامی نسخه های اندروید بالای 6 میباشد.

نرم افزار دزدگیر ادلای ( ADLAY ) در 2 بخش همکار و کاربر در یک نرم افزار آماده شده است که نصابان محترم بتواند تنظیمات را به راحتی از طریق نرم افزار کنترل و تنظیم کنند.

 

جهت دانلود نرم افزار اندروید ادلای ( ADLAY ) اینجا کلیک کنید

 

نرم افزار IOS ادلای ( ADLAY )

 

همچنین دزدگیر ادلای ( ADLAY ) دارای نرم افزار قوی آیفون بوده که بر روی تمامی گوشی های اپل قابل اجراست

 

جهت دانلود نرم افزار ایفون ادلای ( ADLAY )  اینجا کلیک کنید

 

نکته : شما میتوانید از راه دور دزدگیر سیمکارتی و خط ثابت ( خط شهری) ادلای ADSCF160 را از طریق پیام کوتاه نرم افزار نیز کنترل نمایید.

فرکانس کاری دزدگیر سیمکارتی و خط ثابت ( خط شهری) ادلای ADSCF160 به صورت 433 مگاهرتز بوده و دارای دو عدد ریموت ست شده بر روی پنل می باشد.

لوازم جانبی ادلای ( ADLAY )

ادلای ( ADLAY )  دارای دوربین و سنسور حسگر دود و سنسور حرکتی و سنسور مگنت وایرلس میباشد.

معرفی دقیق امکانات دزدگیر ادلای ADSCF160

نحوه کنترل دستگاه ادلای ADSCF160 چگونه است؟

دزدگیر ادلای ADSCF160 از ماژول قدرتمند سیمکارت QULCOMM بهره گرفته تا بتوان از طریق سیمکارت و خط شهر اعلان ها و هشدار ها را به وسیله پیامک و تماس ( ضبط شده توسط کاربر بر روی پنل ) به کاربر گزارش کند .

همچنین دزدگیر ادلای را میتوان از طریق نرم افزار های اندروید و آیفون کنترل کرد این کنترل بدین صورت است که نرم افزار دستور کاربر به پنل را از طریق پیامک ارسال کرده و پنل از طریق کد های دریافتی عملیات مورد نظر را انجام داده و درنتیجه مجدد پیغام عملیات انجام شده را به کاربر ارسال میکند.

کد های دستوری دزدگیر ادلای ADSCF160

کاربر میتواند جدا از نرم افزار با ارسال کد های زیر به پنل از طریق پیامک ( ارسال پیامک از طریق شماره ای که به عنوان ادمین داخل پنل ذخیره شده است به شماره سیمکارت داخل دستگاه دزدگیر ) میتواند دزدگیر ادلای را کنترل کند.

برخی از کد های دستوری

تنظیم زون های باسیم دزدگیر ادلای 

زون یک باسیم کد 101

زون یک باسیم کد 102

زون یک باسیم کد 103

زون یک باسیم کد 104

1- زماندار/فوری

2- دینگ دانگ

3- 24ساعته

4- سرقت/حریق

5- زون آبی*6-NO/NC

تنظیم زون های بی سیم دزدگیر ادلای 

زون یک بی سیم کد 105

زون یک بی سیم کد 106

زون یک بی سیم کد 107

زون یک بی سیم کد 108

1- زماندار/فوری

2- دینگ دانگ

3- 24ساعته

4- سرقت/حریق

5- زون آبی*6-NO/NC

8- حذف آخرین زون

9- حذف تمام زون ها

0- افزودن زون

ثبت و حذف ریموت کد 110

0- ثبت ریموت

1- حذف آخرین ریموت

2- حذف تمامی ریموت ها

تنظیمات زون آبی ( زون آبی باید در تنظیمات زون فعال شده باشد )کد 111

کلید های 1 و 2 برای انتخاب زمان دلخواه

کلید EXIT برای خروج

تنظیمات چریپ ( صدای دزدگیر به هنگام فعال یا غیر فعال شدن ) کد 112

انتخاب حالت با اینتر (Inter)

هشدار فقط بلندگو داخلی

هشدار داخلی وسیرن

هشدار بلندگو داخلی سیرن و بلندگو خارجی

کلید EXIT برای خروج

مدت صدای آژیر به هنگام تحریک کد 113

انتخاب و اینتر

کلید EXIT برای خروج

زون چیست؟

ناحیه مورد حفاظت توسط سنسور های دزدگیر اماکن ، زون نامیده میشود .

گاهی اوقات در یک ناحیه نیاز به استفاده چندین سنسور بوده و استفاده میشود و گاهی اوقات در هرزون تنها یک سنسور نصب میگردد.

دزدگیر ادلای ADSCF160 دارای 4 زون سیمی و 4 زون بی سیم بوده که بر روی هر زون سیمی میتوان تا 100 سنسور سیمی و بر روی هر زون بی سیم آن حداکثر 20 سنسور وایرلس نصب کرد.

زون آبی یا زون Blue zone دزدگیر ادلای ADSCF160 چیست؟

بر روی دزدگیر ادلای ADSCF160 میتوان روی هر زون امکانی را فعال کرد تحت عنوان بلو زون یا زون آبی که این زون را میتوان از تنظیمات مربوط به زون های سیمی کنترل و تنظیم کرد ، به عنوان مثال یک سیستم دزدگیر ادلای ADSCF160 را در یک واحد مسکونی دارای انبار با 4 سنسور نصب میکنیم که یک سنسور را تحت عنوان بلو زون داخل انبار نصب میکنیم .

 افراد در محل سکونت تردد دارند درنتیجه دزدگیر غیرفعال است ما بلو زون دزدگیر ادلای ADSCF160 مربوط به انباری را بر روی 20 دقیقه تنظیم میکنیم در این حالت در صورت عدم تردد جلوی سنسور مورد نظر بصورت خودکار بعد از 20 دقیقه زون مورد نظر جدا از زون های دیگر فعال میشود و پیغام فعال سازی به مدیر ارسال میگردد درحالی که مابقی زون های داخل واحد که تردد جلوی آنها انجام میگیرد فعال نبوده و آژیری به صدا در نمی آید و اگر کسی وارد انبار شود دزدگیر به صدا در آمده و آژیر زده و تماس میگیرد.

حالا اگر نیاز به تردد در قسمت انبار باشد هم از طریق نرم افزار و هم از طریق دکمه باز ریموت امکان غیر فعال کردن مجدد آن زون وجود دارد.

زون محرمانه یا اورژانس یا سایلنت در دزدگیر ادلای ADSCF160 چیست؟

زون محرمانه دزدگیر ادلای ADSCF160 یک زون بسیار فوق العاده میباشد که میتوان آن را برای تعدادی از مدیران یا تمامی مدیران و برای زون های مشخص و یا تمامی زون ها استفاده کرد .

به 2 مثال زیر توجه کنید:

مثال اول :

از دزدگیر ادلای مدل ADSCF160 پلاس در یک طلا فروشی استفاده شده است ، در طلا فروشی از پدال و سنسور کلید اضطراری استفاده میشود که به هنگام سرقت صاحب مغازه از آن استفاده میکند ، در این حالت با تحریک پدال یا سنسور کلید اضطراری دزدگیر به صدا در نمی آید و تنها شروع به ارسال پیامک و تماس میگیرد و اعلام هشدار میکند در این حالت فروشندگان را از خطر جانی مصون نگه میدارد.

مثال دوم :

فرض بر اینکه دزدگیر ادلای ADSCF160 در واحد مسکونی نصب شده است که در آن فرد سالمندی سکونت دارد میتوان ریموتی را به وی داد و بر روی زون مربوطه نصب کرد که به هنگام نیاز به کمک با فشار دادن این دکمه اعلام هشدار بدون آژیر زدن به افراد دیگرداده شود.

زون 24 ساعته دزدگیر ادلای ADSCF160 چیست؟

زون 24 ساعته یا دائم بدین معناست که دزدگیر چه درحالت فعال و چه در حالت غیر فعال با تحریک زونی که روی 24 ساعته تنظیم شده است آژیر بزند.

تفاوت زون وایرلس و زون سیمی چیست ؟

زون های وایرلس یا زون های بی سیم به زون هایی گفته میشوند که از راه ارتباط رادیویی با پنل مرکزی ارتباط دارند و زون های سیمی به زون هایی گفته میشود که با 4 رشته سیم ( سیم 2 زوج ) به پنل مرکزی دزدگیر ادلای ADSCF160 متصل میشوند.

گزارش دزدگیر ادلای ADSCF160 چگونه است؟

پنل دزدگیر ادلای ADSCF160 باقابلیت گزارش دهی 400 واقعه اخیر از جمله گزارش قطع برق ، قطع آنتن GSM ، قطع بلندگو قطع آژیر قطع وسوختگی فیوز های AUX و خرابی باتری دستگاه و همچنین گزارش 200 ریست دستگاه حتی بعد از ریست کلی به قدرتمند ترین پنل گزارش دهی با امنیت بالا تبدیل شده است.

 

 پک های دزدگیراماکن

◄جهت مشاهده دیگر پک های دزدگیراماکن اینجا کلیک کنید.

◄برترین وب سایت های روز دنیا در لینک های زیر:

بزرگترین وبسایت خبری دنیا

بزرگترین فروشگاه آنلاین

بزرگترین وبسایت آموزشی

بزرگترین فروشگاه تخصصی دزدگیر اماکن

بزرگترین وبسایت اجتماعی

امن ترین و بهترین درگاه پرداخت

امنیت در خرید از فروشگاه های آنلاین


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار