در حال بارگزاری ...
نمایش صفحه 1 از 1

شرکت ITR (ایمن تصویر ردکا)

 

شرکت ایمن تصویر ردکا با نام تجاری آی تی آر در سال 1383 تاسیس گردید که مجموعه ای تخصصی در زمینه سیستم های حفاظتی و دوربین های مداربسته می باشد. این شرکت یکی از تولید کننده های مطرح در این زمینه است که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته است گام بلندی در راستای طراحی و تولید انواع دوربین های مداربسته بر دارد.

شرکت ITR یکی از شرکت های فعال در زمینه توسعه و گسترش تکنولوژی خانه هوشمند نیز می باشد که این تکنولوژی باعث ایجاد هماهنگی بین سیستم های مختلف در خانه شما و همینطور خلق تجربه ای متفاوت در زندگی می گردد. این شرکت با قصد ایجاد محیطی امن و آرام برای شما آمادگی این را دارد که پیشنهادهای متفاوت و مختلفی را برای هر سلیقه به شما ارائه دهد. خانه هوشمند ITR با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و با در اختیار داشتن نیروهای مجرب آماده مشاوره، طراحی و پیاده کردن پروژه های هوشمند سازی برای هر نوع ساختمان و کاربری اعم از خانه های ویلایی، آپارتمان ها، دفاتر کار، مراکز خرید، هتل ها و غیره می باشد.

 در طراحی این محصول سعی شده تا قابلیت های کنترل از راه دور برایتان فراهم شود. یکی از کارهایی که در این زمینه صورت گرفته ، قابلیت برنامه ریزی و کنترل دستگاه از طریق تماس صوتی، پیامک، نرم افزار های IOS و اندروید است.دزدگیر سیم کارتی ای تی ار دارای اپلیکیشن های Android و ios هست که امکان کنترل دستگاه در هر جایی را فراهم کرده است، در اپلیکیشن اندروید قابلیت تعریف و کنترل چند دستگاه با یک گوشی وجود دارد. دزدگیر اماکن ITR قابلیت نصب کیپد های ۲ سیم را دارد. همچنین برای جلوگیری از سوختن قطعات الکترونیکی در هنگام آژیر، از قطعات باآمپر بالاتر استفاده گردیده است.

 
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • موقعیت
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین
  • زمان ایجاد
  • پرفروش‌ترین
  • پربازدید‌ترین
0 نفر
6٬900٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
4٬500٬000 تومان 25 %
3٬370٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
جستجوی پیشرفته
گنجایش باتری
مشاهده نتایج
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار