در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ردیاب و جی پی اس آهنربایی قابل حمل شخصی والنس V300

شناسه محصول: KM123002005
شناسه محصول: KM123002005
دسته بندی: والنس و لندر
تولید کننده: والنس ( VALENCE )
فروشنده: آلارم الکترونیک
3٬390٬000
2٬990٬000 تومان 400٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ردیابی خودرو و هر وسیله نقلیه برقی با جی پی اس والنس V300 این ردیاب دارای قابلیت های بسیار زیاد رتبه یک فروش جی پی اس را در کشور عزیزمان به خود اختصاص داده است.

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
ردیاب و جی پی اس آهنربایی قابل حمل شخصی والنس V300
نقد و بررسی
ردیابی خودرو و هر وسیله نقلیه برقی با جی پی اس والنس V300 این ردیاب دارای قابلیت های بسیار زیاد رتبه یک فروش جی پی اس را در کشور عزیزمان به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

ردیاب و جی پی اس خودرو و موتورسیکلت والنس v300

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب ، یک دستگاه کوچک درون باکس می باشد که در جایی مخفی نصب شده و اگر شخصی که حامل ردیاب هست (ردیاب شخصی) یا خودرو یا بار یا موتور سیکلتی که ردیاب بر روی آن نصب شده حرکت کند ردیاب تمامی مسیرهای آن را ضبط کرده و برای کاربرانی که بر روی آن تعریف شده اند ارسال میکند. به زبان ساده تر ردیاب مکان اختفای حامل خود را به کاربر نشان میدهد.

به عنوان مثال اگر شما ردیاب را درون کیف کودک خردسال خود بگذارید،(ردیاب شخصی یا پرسنلی) این کودک هرجای ایران و جهان ( با استفاده از سیستم GPS ) برود شما توسط یک اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار کامپیوتر ،لحظه به لحظه از مکان و محل کودک خود با خبر خواهید بود و همچنین مسیر پیموده شده و محل های توقف را مشاهده خواهید کرد

جی پی اس ماشین چیست؟


ردیاب وسیله‌‌ای سخت افزاری است و همانطور که از نامش پیداست وظیفه آن ردیابی می‌باشد. ردیاب‌ها انواع گوناگونی دارند: مثل ردیاب جیبی که برای اطلاع از موقعیت افراد خانواده مثل سالمندانی که دچار بیماری آلزایمر هستند استفاده می‌شود.
ردیاب ماشین، قطعه‌‌ای است در ابعاد کوچک و عموما به رنگ مشکی، که اطلاعاتی را به راننده ارسال می‌کند، این اطلاعات شامل موقعیت جغرافیایی ماشین می‌باشد. شاید برای شما سوال باشد ردیاب چطور این اطلاعات را به دست می‌آورد و به راننده ارسال می‌کند؟
درون ردیاب یک سیم کارت قرار می‌دهند و آن را در داخل ماشین تعبیه می کنند. ردیاب به وسیله جی پی اس موقعیت جغرافیایی دقیق خودرو را متوجه می‌شود و آن را به وسیله سیم کارت به مالک ماشین ارسال می‌کند.
از ردیاب ماشین می‌توانید در دو حالت پیامکی (آفلاین) و اینترنتی (آنلاین) استفاده کنید. در حالت اینترنتی شما می توانید از قابلیت‌های بیشتری استفاده کنید مثلا در حالت پیامکی که از طریق سیم کارت انجام می‌شود نمیتوانید گزارش مسیر حرکت را مشاهده کنید.
برای استفاده از حالت پیامکی یا افلاین صاحب خودرو باید بسته به نوع ردیاب با آن تماس تلفنی برقرار کند تا اطلاعات به او ارسال شود. اما در حالت اینترنتی یا آنلاین فقط کافی است اینترنت موبایل خود را روشن کنید تا اطلاعت ردیاب به صورت خودکار برای شما ارسال شود.

ردیاب خودرو دستگاهی است که داخل خودرو شما نصب شده و با استفاده از سیستم GPS موقعیت لحظه ای خودرو شما را برای شما ارسال می کند. شما با استفاده از سایت و یا نرم افزار موبایل می توانید موقعیت لحظه ای خودرو خود را مشاهده کنید. از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان مشاهده مسیرهای پیموده شده از طریق نرم افزار موبایل می باشد. سرعت خودرو، میزان توقف خودرو در هر محل، ساعت حرکت و … همگی بر روی نقشه قابل مشاهده می باشند. در صورتی که خودرو شما به سرقت رفته باشد، در همان لحظه استارت خودرو، دستگاه با شما تماس گرفته و با اعلام هشدار شما را با خبر می کند و همچنین درصورتی که خودرو بدون استارت ( در حالت خاموش ) جابجا شد از طریق تماس هشدار را دریافت خواهید کرد. اگر در هر لحظه به هر دلیلی قصد کنترل موقعیت خودرو خود را داشتید، کافیست یا از طریق وب و یا از طریق اپلیکیشن موبایل و یا پیامک و تماس موقعیت خودرو را مشاهده کنید. ردیاب خودرو والنس علاوه بر سامانه وب، دارای اپلیکیشن IOS و آندروید می باشد.

 

امکانات ردیاب و جی پی اس آهنربایی قابل حمل شخصی والنس V300

نمایش آخرین موقعیت خودرو بصورت آنلاین و از طریق پیامک و تماس
نمایش موقعیت لحظه ای خودرو (live) بصورت آنلاین و از طریق پیامک و تماس
مشاهده مسیرهای پیموده شده توسط خودرو و اشخاص
سرعت فوق العاده بالا و هزینه پایین استفاده از اینترنت بعلت سرورهای قدرتمند داخلی
هشدار هنگام بالا رفتن سرعت از حد مجاز تعیین شده توسط شما
هشدار هنگام خروج از محدوده مجاز تعیین شده توسط شما
هشدار هنگام ورود به محدوده تعیین شده توسط شما

 

ردیاب آهنربایی v300 جدیدترین دستگاه ردیابی وسایل نقلیه است. این دستگاه دارای ویژگی‌های پیشرفته بسیاری است؛ همچنین اندازه کوچک، ساختار محکم و قوی و عمر باتری طولانی از مزیت‌های بارز این محصول می‌باشد. ردیاب مخفی خودرو v300 با استفاده از GPS و LBS گزارش‌های دقیق و موقعیت دقیق مکانی خود را به شما اطلاع می‌دهد. این ردیاب محلی که خودرو پارک شده است، مسیری که در حال حرکت می‌باشد و نیز سرعت دقیق حرکت را با بالاترین دقت به شما نشان می‌دهد.

 

اندازه و تجهیزات جانبی
ابعاد این دستگاه 3cm در 6cm است که باعث می‌شود، در هر مکانی جای بشود و مورد استفاده قرار بگیرد.

این ردیاب دارای دفترچه راهنمای فارسی است که توضیحات دقیق محصول در آن درج شده، همچنین دارای یک کابل شارژ USB به microUSB است که امکان شارژ با هر دستگاهی را به شما می‌دهد.

 

نرم افزار ردیاب
این ردیاب از نرم افزار valence پشتیبانی می‌کند که این اپلیکیشن برای اندروید قابل نصب و استفاده است. همچنین نسخه وب‌اپلیکیشن آن برای IOS در دسترس است.

 

موارد مورد استفاده
. استفاده در انواع خودروها
. استفاده به صورت شخصی برای کودکان، سالمندان و حتی حیوانات خانگی
 

ردیاب v300 کاربره‌های بسیاری دارد و جهت ردیابی کودکان، دانش آموزان، سالمندان، افراد ناتوان، حیوانات، دوچرخه و هرچیز یا فردی که نیاز به ردیابی دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مکان های نصب
آهنربای بسیار قوی این ردیاب، این امکان را به شما می‌دهد که در هر فضایی که جریان مغناطیسی باشد، بتوانید ردیاب را به آن سطح متصل کنید. همچنین ابعاد کوچک این محصول باعث می‌شود، در هر مکانی جای بگیرد.

 

ردیابی آنلاین
اپلیکیشن این ردیاب این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید، به صورت آنلاین هر زمان که اراده کردید، لوکیشن دقیق و نقطه ای ردیاب را مشاهده کنید.

 

ردیابی آفلاین
یکی دیگر از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه، ردیابی آفلاین است. هر زمان که دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت نداشت، به‌طور اتوماتیک لوکیشن خود را برای شما به‌صورت پیام کوتاه ارسال می‌کند. هچنین می‌توانید با ارسال پیامک به دستگاه از او بخواهید، لوکیشن خود را برای شما بفرستد.

 

برقراری تماس صوتی
این ردیاب با میکروفونی که در داخل آن تعبیه شده، قابلیت دریافت صدای محیط را به شما می‌دهد. شما می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید، با سیمکارت داخل ردیاب تماس بگیرید و بدون هیچ صدا و هشداری، به ردیاب متصل شده و صدای محیط را بشنوید. این قابلیت امکان شنود محیط را به شما می‌دهد.

 

حصار یا محدوده جغرافیایی
Geo-Fence یا حصار جغرافیایی یکی از قابلیت‌های بسیار پیشرفته و جذاب این ردیاب است.

ژئوفنس یک مرز خیالی است که در اطراف یک نقطه جغرافیایی واقعی کشیده می‌شود. شما به سادگی یک مکان را انتخاب می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که چقدر از یک منطقه را در داخل این حصار مجازی قرار دهید. در صورتی که ردیاب شما از این حصار مشخص شده خارج شود یا به آن داخل شد، بدون اطلاع به راننده یا فرد حمل کننده‌ی ردیاب، به شما اطلاع داده می‌شود.

این قابلیت در شرکت‌های حمل و نقل بزرگ، آژانس‌های اجاره اتومبیل و حتی خودروهای شخصی از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از این ویژگی می‌توان بصورت شخصی و برای کنترل مکان افراد نیز استفاده کرد.

 

تاریخچه مسیر های رفته شده
با استفاده از سایت و یا نرم افزار موبایل می‌توانید، موقعیت لحظه‌ای ردیاب را مشاهده‌کنید؛ همچنین قابلیت ذخیره مسیرهای حرکت و موقیت‌های ردیاب تا ۶ ماه گذشته وجود دارد و می‌توانید به صورت آرشیو از آن استفاده کنید.

 
ضد آب بودن
یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه مقاومت در برابر آب است که باعث می‌شود، در محیط‌های سخت، کارکرد دستگاه مختل نشود.

 

سنسور لرزشی یا سرقت
علاوه بر تمام قابلیت‌های گفته شده، ردیاب دارای یک سنسور یا حسگر لرزشی می‌باشد. با فعال کردن آن، در صورت ایجاد هرگونه لرزش یا ضربه به خودرو، پیام اخطار برای شما ارسال می‌شود.

 

هشدار سرعت غیر مجاز
این ردیاب زمانی که در اتومبیل قرار دارد، می‌تواند در صورت بیشتر شدت سرعت ماشین از حد مجاز، به شما هشدار بدهد.

 

هشدار ضعیف شدن باتری
ردیاب V300 دارای یک باتری قابل شارژ است که تا حدود 5 روز میتواند، شارژ خود را نگه دارد و بدون نیاز به برق یا اتصال به باتری ماشین کار کند. همچنین در صورت کم شدن شارژ باتری، به شما هشدار می‌دهد تا اقدام به شارژ آن کنید.

 

ساپورت انواع سیم کارت 4G
این ردیاب قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت‌های 4G را دارد و به وسیله‌ی آن می‌تواند، به گوشی همراه شما از هر فاصله‌ای متصل شود.

 

گارانتی ردیاب
این دستگاه در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

استفاده و نگهداری و آزمایش ناصحیح از دستگاه

خرابی در اثر استفاده از هرگونه لوازم جانبی تایید نشده از وبرا

اقدام به سرویس و تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول

هر گونه ضربه خوردگی و آسیب فیزیکی


 
نمایش آخرین موقعیت خودرو بصورت آنلاین و از طریق پیامک و تماس
 
نمایش موقعیت لحظه ای خودرو (live) بصورت آنلاین و از طریق پیامک و تماس
 
مشاهده مسیرهای پیموده شده توسط خودرو
 
نرم افزار و اپلیکیشن فارسی IOS و آندروید
 
پلتفرم و وبسایت فارسی
 
امکان استفاده از دستگاه از طریق وبسایت، اپلیکیشن آندروید و IOS، پیامک و تماس
 
سرعت فوق العاده بالا و هزینه پایین استفاده از اینترنت بعلت سرورهای قدرتمند داخلی
 
هشدار هنگام بالا رفتن سرعت از حد مجاز تعیین شده توسط شما (از طریق نوتیفیکشن، پیامک و تماس)
هشدار هنگام خروج از محدوده مجاز تعیین شده توسط شما (از طریق نوتیفیکشن، پیامک و تماس)
هشدار هنگام ورود به محدوده تعیین شده توسط شما (از طریق نوتیفیکشن، پیامک و تماس)

دارای باتری داخلی قابلیت کارکرد با ولتاژ 12 تا 24 ولت 
دارای میکروفون داخلی


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار