در حال بارگزاری ...
نمایش صفحه 1 از 1
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • موقعیت
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین
  • زمان ایجاد
  • پرفروش‌ترین
  • پربازدید‌ترین
0 نفر
3٬000٬000 تومان 42 %
1٬740٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
2٬910٬000 تومان 31 %
2٬000٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
1٬040٬000 تومان 30 %
725٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
1٬040٬000 تومان 30 %
725٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
3٬300٬000 تومان 28 %
2٬370٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
جستجوی پیشرفته
داهوا ( DAHUA)

داهوا ( DAHUA)

درباره شرکت داهوا در آمریکای شمالی


فناوری داهوا بیش از 20 سال است که در ارائه دوربین های امنیتی نوآوری کرده است.

داهوا که با چشم اندازی برای ارائه پیشنهادات بهبود یافته به بازار تأسیس شده است، همچنان تمرکز خود را بر اهمیت نوآوری و پیشرفت مستمر در صنعت امنیت حفظ کرده است.

هدف داهوا این است که به مشتریان خود پیشنهاداتی ارائه دهد که می تواند به آنها کمک کند تا تجارت خود را در یک چشم انداز فناوری در حال تغییر رشد دهند.

کسب‌وکار ما در آمریکای شمالی همین تمرکز را بر روی کار در کنار مشتریان خود برای تعیین بهترین راه‌حل‌ها برای نصب آن‌ها قرار می‌دهد و دائماً برای اجرای فناوری جدید و کارآمدتر تلاش می‌کند.

تیم داهوا ایالات متحده آمریکا و کانادا پر از متخصصان صنعت متعهد و با تجربه هستند که در ایجاد روابط و تلاش برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتریان پیشرفت می کنند.

اکنون تیم داهوا فناوری آمریکای شمالی با بیش از 5 سال فعالیت، درهای خود را برای تجارت در ایالات متحده با نام Dahua Technology USA, Inc در سال 2014 باز کرد و در سال 2016 تجارت خود را در کانادا با نام Dahua Technology Canada, Inc آغاز کرد. ما نمی توانیم صبر کنیم. تا ببینیم آینده در آمریکای شمالی برای ما چه خواهد بود!


پشتیبانی شرکت داهوا


تیم داهوا در آمریکای شمالی دارای نمایندگان فروش و مشاوران فنی در سراسر ایالات متحده و کانادا است تا به نیازهای منحصر به فرد منطقه ای شما کمک کنند.

تیم مجرب ما برای کمک به پیشنهادات محصول، سوالات نصب، عیب یابی و موارد دیگر در دسترس است.

دفتر مرکزی و انبار شرکت داهوا در ایروین، کالیفرنیا


نمایندگان فروش و مشاوران فنی مستقر در بیش از 10 ایالت


شبکه مشارکت گسترده شرکت داهوا


با طیف گسترده ای از مشارکت، محصولات داهوا را می توان در مراکز توزیع ملی و محلی در سراسر ایالات متحده و کانادا برای خرید و سفارش آسان محصول یافت.

داهوا همچنین با چندین VMS و فروشنده های شخص ثالث شریک می شود تا گزینه های باکیفیت و همه کاره را به بازار بیاورد.

شرکای VMS
شرکای توزیع
شرکای فناوری
پشتیبانی آنلاین و منابع


داهوا منابع فناوری آنلاین قابل دسترس از جمله داهوا ویکی ما را ارائه می دهد که بارگیری نرم افزار، ویدیوهای آموزشی و اطلاعات محصول را ارائه می دهد. تیم پشتیبانی فنی اختصاصی ما برای کمک به شما در عیب یابی هرگونه سوال فنی در دسترس است.

برای شرکای فروشنده داهوا، Learn Dahua سطح بیشتری از آموزش های فنی و فروش آنلاین عمیق را ارائه می دهد. ما همچنین وبینارهای ماهانه را برای شرکای خود میزبانی می کنیم تا در مورد جدیدترین پیشنهادات و فناوری های داهوا بیاموزند.

 

پیشنهادات محصول گسترده شرکت داهوا


داهوا طیف گسترده ای از گزینه های IP و HDCVI (HD over coax) را برای برآورده کردن نیازهای بسیاری از پروژه ها و عمودی ها ارائه می دهد. با گزینه‌هایی که از دوربین‌های اصلی در سری Lite ما شروع می‌شوند تا تحلیل‌ها و ویژگی‌های پیشرفته در سری‌های Pro و Ultra ما را شامل می‌شود، برای هر بودجه و موقعیت نصب چیزی در دسترس است.

آخرین فناوری هااز شرکت داهوا:

تصویر رنگی شب
Analytics+
حرارتی
تشخیص حرکت هوشمند


علاقه مند به همکاری با داهوا آمریکا هستید؟ به فروشگاه آلارم الکترونیک جمهوری تهران حتما سر بزنید !

 


داهوا یک شرکت عمومی است که دفتر مرکزی آن در هانگژو چین است. داهوا ایالات متحده آمریکا دفتری در ایروین، کالیفرنیا دارد. Dahua Technology USA فروش و پشتیبانی را در سراسر ایالات متحده و کانادا ارائه می دهد. منطقه آمریکای شمالی توسط تیم وانگ، رئیس و مدیرعامل، و چندین مدیر اجرایی با تجربه در صنعت رهبری می شود.

بستن
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار