در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

فیش BNC پیچی کابل دوربین مداربسته

شناسه محصول: KM221-113001003
شناسه محصول: KM221-113001003
دسته بندی: فیش و مبدل ها
فروشنده: آلارم الکترونیک
29٬000
15٬000 تومان %48 تخفیف

کاهش قیمت- مقداری بیشتری سود می کنید

تعداد
قیمت
100+
10٬000 تومان
1000+
8٬000 تومان
5000+
7٬000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

BNC - British Naval Connector نوعی فیش ارتباطی است که به منظور اتصال کابل های کواسیال به کار می رود. این اتصال دهنده ها برای انواع کابل های کواکسیال از قبیل RG59، RG58 تا RG179 و RG316 مناسب هستند. بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات راد...

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

برچسب های محصول:
  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
فیش BNC پیچی کابل دوربین مداربسته
نقد و بررسی
BNC - British Naval Connector نوعی فیش ارتباطی است که به منظور اتصال کابل های کواسیال به کار می رود. این اتصال دهنده ها برای انواع کابل های کواکسیال از قبیل RG59، RG58 تا RG179 و RG316 مناسب هستند. بی ان سی ها در زمینه های متفاوتی از جمله تجهیزات رادیویی، تلویزیونی، تجهیزات آزمایشگاهی، سیگنال های ویدیویی و همچنین برخی شبکه های رایانه ای به کار برده می شوند. این اتصال دهنده ها همچنین فیش های متداول برای ارتباط دوربین های مداربسته آنالوگ هستند. همانند اتصال دهنده های دیگر BNC ها نیز به صورت نری و مادگی به یکدیگر متصل می شوند و شامل یک پین داخلی و یک فک دوار چرخنده اند. بدنه چرخشی بی ان سی نر در بی ان سی ماده با چرخش 180 درجه قفل می شود. طراحی داخلی BNC ها سبب اتصال قفل می شود. BNC های موجود در بازار بسته به نوع اتصال آن ها با کابل و همچنین ابزار اتصال دهنده آن ها در انواع مختلفی یافت می شوند. از جمله می توان به بی ان سی های پیچی ،بی ان سی های فنری، بی ان سی های پرسی و … اشاره کرد. برای اتصال بی ان سی های پرسی به کابل کواکسیال ابزار پرس بی ان سی نیاز است اما برای بی ان سی های پیچی یک پیچ گوشتی کوچک کفایت می کند. فیش حاضر از نوع پیچی هست که اتصال آسانتری دارد و همچنین جنس استفاده شده درمغزی این فیش مس می باشد که کمترین نوسان و نویز را ایجاد می کند.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

فیش BNC چیست و کاربرد بی ان سی در دوربین مداربسته


فیش BNC چیست ؟ BNC مخفف عبارت British Naval Connector است. در واقع فیش بی ان سی یک رابط برای کابل کواکسیال است. رایج ترین استفاده از فیش BNC جهت اتصال دوربین مداربسته به دستگاه ضبط تصاویر DVR از طریق کابل کواکسیال است. در ادامه بیشتر راجع به کاربردها و انواع کابل کواکسیال صحبت خواهیم کرد.
 
 


کاربردهای دیگر فیش BNC


از کانکتور BNC به جز دوربین مداربسته در تلویزیون ، سیگنال های ویدیویی ، بعضی از شبکه های کامپیوتری و… استفاده می شود. این کانکتور با کابل های RG59، RG58 تا RG179 و RG316 سازگار می باشد. این فیش ها نیز همانند سایر اتصال دهنده ها به صورت نری و مادگی می باشند و به هم وصل می شوند.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار