در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

آژیر باسیم فایروال

شناسه محصول: 103002043
شناسه محصول: 103002043
دسته بندی: تجهیزات سیمی
تولید کننده: آلارم الکترونیک
180٬000
171٬000 تومان 9٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

آژیر تک صدا شیپوری باسیم فایروال دزدگیر اماکن، مناسب برای تمامی برندهای دزدگیر‌اماکن و سیستم های اعلام حریق و ماشین با شدت صدا و پرتاب صدای بالا مناسب برای محیط های داخلی و خارجی

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
آژیر باسیم فایروال
نقد و بررسی
آژیر تک صدا شیپوری باسیم فایروال دزدگیر اماکن، مناسب برای تمامی برندهای دزدگیر‌اماکن و سیستم های اعلام حریق و ماشین با شدت صدا و پرتاب صدای بالا مناسب برای محیط های داخلی و خارجی
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

آژیر تکصدای باسیم فایروال

به هنگام تحریک سنسور ها و اعلام هشدار توسط پنل مرکزی صدای ناشی از تحریک توسط آژیر یا بلندگو در محیط پخش میگردد ، آژیر باسیم 45 وات برند فایروال قابل برای تمام برند های دزدگیر اماکن می باشد که دارای قدرت صدای بسیار بالا و باکیفیت می باشد .

آژیر با سیم فایروال از طریق 2 رشته سیم به پنل مرکزی متصل شده و پنل مرکزی به هنگام تحریک ولتاژ 12 ولت را به آژیر متصل کرده و آژیر صدای هشدار را با ملودی تک صدا در محیط با صدایی بلند و  وحشت آور پخش میکند .

گارانتی آژیر باسیم فایروال 
تمامی محصولات فایروال را با کارتن اصلی آنها تهیه کنید !

تمامی محصولات فایروال دارای گارانتی 60 ماهه شرکت فایروال بوده که بر روی کارتن تمامی محصولات این شرکت لوگوی 60 ماه گارانتی چاپ شده است.

کارایی آژیر باسیم فایروال 

کارایی اصلی سیستم های امنیتی همانند دزدگیر اماکن به پخش صدای آنها می باشد ، صدای دزدگیر است که موجب فرار کردن سارقین می شود و اگر سیستم اماکن بدون آژیر یا بلندگو و یا هر پخش کننده صدا باشد عملا بی فایده بوده و هیچ مانعی جهت جلوگیری از سرقت نیست از این رو آژیر باسیم فایروال را میتوان در تمام محیط های فضای داخلی و سر پوشیده و فضای بیرونی حیط باز استفاده کرد.

به عنوان یک ادغام کننده امنیتی کامل، ما مدت هاست که از دزدگیر به عنوان یکی از قوی ترین ابزار های امنیتی استفاده کرده ایم. این سیستم‌ها یک پاسخ روشن در محل به یک فعال‌ساز ( دزدگیر اماکن ) ایجاد می‌کنند. در صورت نظارت. نصب دزدگیر اعلان سرقت را برای هر صاحب ملک یک تصمیم بسیار عالی می باشد. البته، صدای آژیر که دستگاه شما ایجاد می کند باید به چند هدف داشته باشد. اول از همه، شما می خواهید دزد را تا جایی بترسانید که از محل فرار کند. علاوه بر این، شما همچنین می خواهید هر کسی را در محل یا حتی در منطقه از خطر آگاه کنید. در این پست، گزینه‌های آژیر دزدگیر شما را به اشتراک می‌گذاریم تا ببینید چگونه می‌توانیم این اتفاق بیفتد.

 آژیرهای هشدار سیمی، مانند این مدل آژیر سیمی فایروال، ما را ملزم می‌کنند که هر آژیر را به واحد کنترل اصلی دزدگیر وصل کنیم.


آژیرهای نیاز به سیم کشی فایروال

اگر هر یک از پست‌هایی را که در مورد انواع مختلف آلارم‌ها توضیح می‌دهند خوانده‌اید، در مورد سیستم‌های امنیتی سنتی و سیم‌کشی شده خوانده‌اید. به عنوان یک نمای کلی، این آژیر ها شامل یک کنترل پنل هستند که معمولاً در جایی مخفی نصب می شوند. این پنل دارای یک برد PCB در داخل آن است و ما تمام سیم کشی های آژیر را به این برد برمی گردانیم.  در بسیاری از سیستم ها به همین دلیل آژیر را بالای صفحه کلید کی پد نصب می کنیم. انجام این کار به ما این امکان را می دهد که یک سیم را با دو سیم - یکی برای صفحه کلید و آژیر - اجرا کنیم. این امر زمان نصب آژیرهای شما را تا حد زیادی کاهش می دهد ولی از ایمنی کافی برخوردار نیست .

برای اکثر خانه ها و برخی از مشاغل کوچک، یک آژیر اطلاعات کافی پیش گیری از سرقت را برای ملک فراهم می کند. با این حال، برخی از فضاها باید بیش از یک آژیر نصب شده باشند. گاهی اوقات، همچنان می‌توانیم آژیرها را بر اساس متراژ فضا نصب کنیم .

گزینه های آژیر بی سیم


در حالی که هر سیستم هشدار دارای قابلیت افزودن آژیرهای بی سیم نیست، ما ترجیح می دهیم آلارم هایی نصب کنیم که بتوانند از این فناوری ارزشمند استفاده کنند. این آژیرهای فایروال با استفاده از فرکانس رادیویی به پانل باز می گردند، تقریباً به همان روشی که تماس زنگ بی سیم مانند سنسور درب انجام می دهد. گاهی اوقات، ما این آژیرها را به منبع برق وصل می کنیم و به آنها اجازه می دهیم بدون وقفه در خدمت بمانند. در موارد دیگر، آژیرهای باتری دار نصب می کنیم. این دستگاه‌ها معمولاً از باتری‌های لیتیومی بادوام برای قدرت خود استفاده می‌کنند. این راه حل دوم در برنامه هایی که هیچ چاره ای برای اجرای سیم ها یا وصل کردن آژیر به پریز نیست، عالی عمل می کند. هر دو آژیر سیمی و بی سیم معمولاً در داخل ساختمان در برنامه هایی که ما در آنها کار می کنیم نصب می شوند.

آژیرهای بیرونی فایروال
در برخی موارد، مشتریان ما به همان اندازه به ایجاد یک پاسخ آژیر خارجی اهمیت می دهند. برای این مشتریان، آژیرهای هواشناسی را برای اعلان هشدار بیرونی ارائه می دهیم. خانه ها در مناطق حومه شهر و مشاغل بزرگ کاربردهای بسیار خوبی برای افزودن آژیرهای بیرونی دارند. این آژیرها اغلب سارقان را حتی قبل از اینکه به اموال شما نفوذ کنند، ترسانده اند. علاوه بر این، آنها همچنین خانه ها و مشاغل همسایه را در مورد نفوذ احتمالی هشدار می دهند. در برخی موارد، این آژیرها همچنین دارای یک چراغ چشمک زن برای افزایش امنیت بیشتر هستند. این بارق می تواند به روشن شدن اموال شما در هنگام تلاش برای جنایت در شب کمک کند و عقب نشینی دزد را حتی سریعتر کند. به همان اندازه مهم، آنها همچنین به مقامات نشان می دهند که هنگام پاسخ به زنگ هشدار کجا باید بروند. تا اینجا، آژیرهایی که ما به آنها نگاه کردیم باید به نوعی به زنگ هشدار متصل شوند. بعدی،

 QOLSYS IQ Panel 4 پنل زنگ هشدار، صفحه کلید و آژیر شما را در یک واحد با نصب آسان ترکیب می کند!


آژیرهای موجود در پانل های هشدار


پانل های زنگ مدرن دارای ویژگی های کمی هستند که در پانل های سنتی گنجانده نشده است. برای شروع، این سیستم ها، مانند QOLSYS IQ Panel 4 ترجیحی ما، کاملاً خودکفا هستند. منظور ما این است که پنل، صفحه کلید و آژیر همه در یک واحد جمع و جور هستند. این به طور موثر نیاز به سیم کشی برای یک آژیر یا نصب یک آژیر بی سیم در محل را در بیشتر موارد برطرف می کند. با این حال، در صورت تمایل مشتریان، ما همچنان می‌توانیم آژیرهای بی‌سیم ثانویه را در محل نصب کنیم. این سیستم های امنیتی یکپارچه برای نصب هشدار بسیار کارآمد می باشد. علاوه بر این، آنها همچنین به طور کلی یک تجربه بصری، با صفحه نمایش لمسی و کاربر پسند ایجاد می کنند. در نهایت، برخی از این سیستم‌ها، از جمله پانل‌های QOLSYS ما، همچنین دارای شماره‌گیر تلفن همراهی هستند که قادر به نظارت تعاملی هشدار سلولی است. برای کمک به درک اعلان‌های هشدار مرتبط با این گزینه، فقط به خواندن ادامه دهید!

اعلان‌های فعال‌سازی هشدار غیر آژیر
هنگامی که ما یک سیستم امنیتی نظارت شده را نصب می کنیم، ترجیح می دهیم از شماره گیر تلفن همراه برای نظارت بر زنگ استفاده کنیم. نظارت بر امنیت سنتی شامل اتصال خط تلفن ملک خود به زنگ هشدار برای برقراری ارتباط با ایستگاه مرکزی ما است. شماره گیر تلفن همراه ما که توسط آژیر فایروال الکترونیک پشتیبانی می شود ، به جای آن از یک شبکه تلفن همراه استفاده می کند. بنابراین، اگر خطوط تلفن شما از کار بیفتد - یا اگر توسط یک سارق هوشمند قطع شود - زنگ هشدار شما بدون وقفه نظارت می شود.

علاوه بر این ویژگی مهم، مشتریان آلارم الکترونیک می توانند نظارت تعاملی امنیتی را نیز تجربه کنند! خدمات نظارت تعاملی به شما این امکان را می دهد که با استفاده از برنامه تلفن هوشمند سیستم امنیتی خود را از راه دور مسلح و خلع سلاح کنید. علاوه بر این، آنها همچنین به شما امکان می‌دهند اعلان‌های هشدار مهمی ایجاد کنید که مستقیماً به تلفن شما ارسال می‌شوند. به عنوان مثال، ما همیشه کاربران آلارم الکترونیک را با هشدارهایی برای فعال سازی هشدار تنظیم می کنیم. این به این معنی است که حتی اگر از صدای آژیرهای خود خارج شوید، باز هم در لحظه وقوع یک رویداد هشدار از آن مطلع خواهید شد. ترکیبی از نظارت امنیتی قابل اعتماد، کنترل سیستم امنیتی از راه دور، و هشدارهای مربوط به هشدار فوری، نظارت تعاملی سلولی را موثرترین و محبوب ترین گزینه نظارتی ما می کند.

یافتن گزینه های آژیر هشدار سارق که برای شما کار می کند


امیدواریم این پست به شما در درک گزینه های آژیر فایروال دزدگیر کمک کند. علاوه بر این، ما همچنین شما را تشویق می‌کنیم که در مورد هرگونه سوالی که این پست برای شما ایجاد می‌کند با ما تماس بگیرید . ما با کمال میل به تمام سوالات مرتبط با امنیت شما پاسخ خواهیم داد. علاوه بر این، از شما دعوت می کنیم از برنامه رایگان نظرسنجی سایت ما استفاده کنید. ما توضیحات رایگان سایت امنیتی و قیمت تجهیزات را به مشتریان جدید و فعلی ارائه می دهیم. در حالی که در سایت هستیم، می‌توانیم هرگونه نگرانی امنیتی موجود را که ممکن است داشته باشید برطرف کنیم. علاوه بر این، ما همچنین می‌توانیم بر اساس مشاهدات خود از ملک شما، توصیه‌های خود را ارائه دهیم.

شاید شما یک زنگ هشدار در جای خود دارید، اما می خواهید برخی از گزینه های آژیر فایروال که در اینجا توضیح داده شده است را اضافه کنید. یا شاید هنوز یک سیستم امنیتی نصب نکرده اید و می خواهید یک زنگ هشدار جدید را از ابتدا طراحی کنید. در هر صورت، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! ما در بیش از 34 سال کسب و کار با بیش از هزار مشتری کار کرده ایم تا برنامه های امنیتی کاملی را ایجاد کنیم که متناسب با نیازهای امنیتی منحصر به فرد آنها باشد. با هم، ما می‌توانیم زنگ هشداری را با تمام قدرت اعلانی که برای حفظ اموال خود - و همه افرادی که در آن هستند - تا حد امکان ایمن و ایمن نگه دارید طراحی کنیم.
 


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار