در حال بارگزاری ...
نمایش صفحه 1 از 1
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • موقعیت
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین
  • زمان ایجاد
  • پرفروش‌ترین
  • پربازدید‌ترین
0 نفر
2٬790٬000 تومان 13 %
2٬429٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
2٬050٬000 تومان 22 %
1٬599٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
جستجوی پیشرفته
سینو ترک - SinoTrack

سینو ترک - SinoTrack

درباره سینو ترک - Sino Track

درگام اول: امنیت ردیاب های سینو ترک از زبان این شرکت :

سینو ترک ( SinoTrack ) به حقوق حریم خصوصی همه کاربران سرویس احترام می گذارد و از آن محافظت می کنیم. به منظور ارائه خدمات دقیق تر و شخصی سازی شده به شما، اطلاعات شخصی شما مطابق با مفاد این سیاست حفظ حریم خصوصی استفاده و افشا نخواهد شد. اما این اطلاعات را با درجه بالایی از دقت و احتیاط برخورد می باشد . مگر اینکه در این خط مشی رازداری مشخص شده باشد، چنین اطلاعاتی بدون اجازه قبلی شما در اختیار عموم قرار نمی گیرد یا در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی گیرد.

این سیاست حفظ حریم خصوصی هر از گاهی به روز می شود. هنگامی که با قرارداد استفاده از خدمات موافقت می کنید، تلقی می شود که با تمام محتویات این سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت کرده اید. این سیاست حفظ حریم خصوصی بخشی جدایی ناپذیر از قرارداد استفاده از خدمات است.

دامنه کاربرد در سینو ترک ( SinoTrack ) 

هنگامی که حساب خود را ثبت می کنید، اطلاعات ثبت نام شخصی را در صورت نیاز ارائه می دهید.
هنگامی که از سرویس شبکه استفاده می کنید یا از وب سایت پلت فرم بازدید می کنید، به طور خودکار اطلاعات مرورگر، رایانه و دستگاه تلفن همراه خود را دریافت و ضبط می کنید
شما درک می کنید و موافقت می کنید که اطلاعات زیر برای این سیاست حفظ حریم خصوصی اعمال نمی شود:
اطلاعات کلمه کلیدی که هنگام استفاده از سرویس جستجوی ارائه شده توسط پلت فرم وارد می کنید.
اطلاعات و داده‌های مربوطه جمع‌آوری‌شده از شما در انتشار، شامل، اما نه محدود به مشارکت، اطلاعات معامله و جزئیات ارزیابی؛
نقض قوانین یا مقررات و اقدامات انجام شده علیه شما؛


ب) استفاده از اطلاعات در سینو ترک ( SinoTrack ) 


شما اطلاعات شخصی خود را به هیچ شخص ثالث غیرمرتبط ارائه، فروش، اجاره، به اشتراک گذاری یا مبادله نخواهید کرد، مگر با اجازه قبلی شما، یا شخص ثالث و (از جمله شرکت های وابسته) به صورت جداگانه یا مشترک خدماتی را برای شما ارائه می کنند و پس از اتمام سرویس. تکمیل شود، دسترسی به همه این اطلاعات، از جمله تمام اطلاعاتی که قبلاً قادر به دسترسی به آنها بوده است، ممنوع خواهد بود.
شما مجاز به جمع آوری، ویرایش، فروش یا انتشار اطلاعات شخصی خود به هیچ وجه نیستید. هر کاربر پلت فرمی که در فعالیت های فوق مشغول است، حق دارد بلافاصله پس از اطلاع از قرارداد خدمات با کاربر، فسخ کند.
به منظور ارائه خدمات به کاربران، ممکن است با استفاده از اطلاعات شخصی شما، اطلاعات مورد علاقه شما، از جمله، اما نه محدود به ارسال اطلاعات محصول و خدمات، یا به اشتراک گذاری اطلاعات با شرکا، به شما ارائه شود تا آنها بتوانند اطلاعات مربوط به محصولات خود را برای شما ارسال کنند. و خدمات (این مورد نیاز به رضایت قبلی شما دارد).


ج ) افشای اطلاعات در سینو ترک ( SinoTrack ) 


تحت شرایط زیر، اطلاعات شخصی شما به طور کامل یا جزئی بر اساس اراده شخصی یا مقررات قانونی شما افشا می شود:
افشا به شخص ثالث با رضایت قبلی شما؛
به منظور ارائه محصولات و خدمات مورد نیاز خود، باید اطلاعات شخصی خود را با شخص ثالث به اشتراک بگذارید.
افشاء به شخص ثالث یا ارگان اداری یا قضایی طبق مقررات مربوطه در قانون یا الزامات دستگاه های اداری یا قضایی.
اگر قوانین، مقررات یا قراردادهای خدمات یا قوانین چین مربوطه را نقض کنید، باید آن را به شخص ثالث فاش کنید.
اگر شما یک شاکی واجد شرایط مالکیت معنوی هستید و شکایتی را ثبت کرده اید، باید آن را به درخواست شاکی برای پاسخ دهنده فاش کنید تا هر دو طرف بتوانند به اختلافات حقوقی احتمالی رسیدگی کنند.
در تراکنش ایجاد شده بر روی پلتفرم، اگر هر یک از طرفین تراکنش تعهدات تراکنش را انجام داده یا تا حدی انجام داده باشد و درخواست افشای اطلاعات را داشته باشد، این حق را دارد که تصمیم بگیرد اطلاعات لازم مانند اطلاعات تماس را در اختیار کاربر قرار دهد. طرف معامله، به منظور تسهیل تکمیل معامله یا حل و فصل اختلافات؛
سایر افشاگری‌هایی که طبق قوانین، مقررات یا سیاست‌های وب‌سایت مناسب تشخیص داده می‌شود.


د) ایمنی اطلاعات سینو ترک ( SinoTrack ) 


اطلاعات و مطالب جمع آوری شده در مورد شما در سرورهای شما و/یا شرکت های وابسته به آن ذخیره می شود. این اطلاعات و مطالب ممکن است به کشور، منطقه یا مکانی که اطلاعات و داده‌ها در آن جمع‌آوری می‌شوند، منتقل شوند، و در خارج از کشور به آنها دسترسی، ذخیره و نمایش داده شوند.
اگر از پذیرش کوکی ها امتناع نکنید، کوکی ها در دستگاه شما تنظیم یا قابل دسترسی خواهند بود تا بتوانید وارد شوید یا از خدمات پلتفرم یا عملکردهای وابسته به کوکی ها استفاده کنید. استفاده از کوکی ها می تواند خدمات شخصی متفکرانه تری از جمله خدمات تبلیغاتی را در اختیار شما قرار دهد.
شما حق پذیرش یا رد کوکی ها را دارید. با تغییر تنظیمات مرورگر خود می توانید از پذیرش کوکی ها خودداری کنید. با این حال، اگر از پذیرش کوکی‌ها خودداری کنید، ممکن است نتوانید وارد شوید یا از خدمات وب یا ویژگی‌هایی که به کوکی‌ها وابسته هستند استفاده کنید.
این سیاست قابل اجرا است

 

بستن
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار