در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New - با گارانتی 3 ساله آونگ

شناسه محصول: KM222
شناسه محصول: KM222
تولید کننده: محصولات D-Link
فروشنده: آلارم الکترونیک
1٬350٬000
950٬000 تومان %30 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New که با نام تجاری D-LINK DSL-124 New ADSL2+ Wireless N300 Modem Router که توسط شرکت D-LINK به بازار عرضه می شود. روتر یا مسیریاب، دستگاهی است که داده‌های اینترنتی را در شبکه مسیریابی می‌کند.در وا...

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New - با گارانتی 3 ساله آونگ
نقد و بررسی
مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New که با نام تجاری D-LINK DSL-124 New ADSL2+ Wireless N300 Modem Router که توسط شرکت D-LINK به بازار عرضه می شود. روتر یا مسیریاب، دستگاهی است که داده‌های اینترنتی را در شبکه مسیریابی می‌کند.در واقع یک روتر دارای چندین اینترفیس یا پورت است که بر روی هر کدام از این اینترفیس‌ها، یک شبکه محلی یا LAN متصل گشته است.تجهیزات شبکه دی لینک برای شرکت های کوچک و خانگی (SOHO) و شرکت های کوچک و متوسط تجاری (SMB) تولید می شوند و این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه محسوب می شود.از مهم ترین ویژگی های مودم قابل حمل دی لینک DSL-124 می توان به ارزش بالای خرید در برابر قیمت پرداخت شده، کارآیی و عملکرد فوق العاده بالا، امکانات و قابلیت‌ های گسترده، کیفیت ساخت بسیار استارندارد، طراحی و ظاهر فوق العاده، فن‌ آوری ایده‌ آل برای برقراری ارتباطات، امنیت جامع و کیفیت خدمات، حفاظت فایروال، کنترل دسترسی کاربر، استاندارد امنیت بی‌سیم اشاره کرد.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

DSL-124


روتر مودم بی سیم N300 ADSL2+
روتر مودم DSL-124 Wireless N300 ADSL2+ یک روتر همه کاره و با کارایی بالا برای یک خانه یا دفتر کوچک است. روتر مودم بی سیم N300 ADSL2+ با پشتیبانی از سرعت دانلود تا 24 مگابیت در ثانیه، حفاظت از دیوار آتش، کیفیت خدمات (QoS)، شبکه بی سیم 802.11n و چهار پورت سوئیچ اترنت، تمام عملکردهای مورد نیاز کاربر را فراهم می کند. برای ایجاد یک لینک امن و پرسرعت به اینترنت.

– 4 پورت اترنت سریع 10/100
- کیفیت خدمات (QoS)
– MDI/MDIX خودکار
– فایروال NAT داخلی با SPI و NAT

اتصال بی سیم قابل اعتماد
DSL-124 با 802.11n به سرعت های بی سیم می رسد که تا شش برابر سریعتر از 802.11g است. با اتصال آن به رایانه‌های مجهز به رابط‌های بی‌سیم N، عملکرد بی‌سیم را به حداکثر برسانید و تقریباً از هر کجای خانه و محل کار در ارتباط باشید. با داشتن پیکربندی آنتن خارجی، دستگاه های بی سیم می توانند از پوشش گسترده بی سیم بهره ببرند. با پشتیبانی از 802.11g و 802.11b، دستگاه های بی سیم موجود نیز می توانند به راحتی و به سرعت به شبکه متصل شوند و در عین حال از دریافت بهبود قابل توجهی بهره مند شوند.

امنیت جامد
ویژگی‌های امنیتی DSL-124 از دسترسی غیرمجاز به شبکه شما از سوی مزاحمان بی‌سیم و هکرهای اینترنتی جلوگیری می‌کند. بازرسی بسته دولتی (SPI) محتویات بسته های دریافتی را قبل از ورود به آنها بازرسی می کند، در حالی که ورود هکرها به محافظت از شبکه شما در برابر حملات انکار سرویس (DoS) کمک می کند. علاوه بر این، از دسترسی محافظت شده از Wi-Fi (WPA/WPA2) برای امنیت انعطاف‌پذیر و رمزگذاری داده‌ها پشتیبانی می‌کند، در حالی که دکمه راه‌اندازی محافظت شده Wi-Fi (WPS) راهی آسان برای ایجاد یک اتصال بی‌سیم ایمن را فراهم می‌کند.

ویژگی های پیشرفته
روتر مودم بی‌سیم N300 ADSL2+ کیفیت خدمات (QoS) را ارائه می‌دهد که به صف‌های اولویت‌دار اجازه می‌دهد تا گروهی از کاربران خانگی یا اداری را قادر سازد تا بدون نگرانی از تراکم ترافیک، یک اتصال شبکه روان را تجربه کنند. سرور مجازی به کاربران اجازه می دهد تا پورت ها را برای دسترسی از راه دور فوروارد کنند. علاوه بر این، دارای چهار پورت اترنت برای اتصال رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه‌ها است که DSL-124 را به انتخابی منطقی برای کاربرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند روتر Wi-Fi همه کاره و سریع داشته باشند.


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار