در حال بارگزاری ...
نمایش صفحه 1 از 1

مودم و روتر

در حالی که مودم و روتر هر دو به دستگاه های شما کمک می کنند به اینترنت متصل شوند، عملکردهای جداگانه (و مکمل) دارند.

مودم جعبه ای است که شبکه خانگی شما را به ارائه دهنده خدمات اینترنتی یا ISP شما متصل می کند.

روتر جعبه‌ای است که به همه دستگاه‌های سیمی و بی‌سیم شما امکان می‌دهد از آن اتصال اینترنت به طور همزمان استفاده کنند و به آنها اجازه می‌دهد مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

اغلب، ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی شما دستگاهی را به شما می‌دهد که معمولاً به آن دروازه می‌گویند، یک جعبه واحد که هم به عنوان مودم و هم به عنوان روتر عمل می‌کند، اما اینها هنوز هم فناوری‌های متفاوتی هستند.

برای اینکه بتوانید برای همه دستگاه های خانه خود به اینترنت متصل شوید، به ویژگی های مودم و روتر، یکپارچه یا غیر یکپارچه نیاز دارید.

برای افرادی که به اینترنت توسط یک شرکت کابلی دسترسی دارند (و سرعت اینترنت گیگابیت یا بالاتر ندارند)، توصیه می کنیم در صورت امکان از مودم و روتر جداگانه استفاده کنند. تکنولوژی مودم به کندی تغییر می کند و معمولاً می توانید سال ها از مودم استفاده کنید تا زمانی که خراب شود.

اما ممکن است نیاز به تعویض روتر داشته باشید زیرا می‌خواهید پوشش بهتری داشته باشید، زیرا دستگاه‌های بیشتری را به شبکه خود اضافه کرده‌اید و روتر قدیمی‌تان کار نمی‌کند، یا به این دلیل که می‌خواهید از آخرین پیشرفت‌های فناوری Wi-Fi استفاده کنید. ، که می تواند بیشتر از استانداردهای مودم تغییر کند.

اگر از مودم و روتر خود به جای تجهیزاتی که ارائه دهنده کابل شما ارائه می دهد استفاده کنید، معمولاً می توانید 5 تا 15 دلار ( چیزی حدود 300 هزار تومان ) در صورتحساب اینترنت ماهانه خود صرفه جویی کنید.

اگر اتصال اینترنت DSL یا فیبر دارید، ISP شما احتمالاً از شما می خواهد که از مودم ارائه شده خود استفاده کنید، که معمولاً به عنوان دروازه و روتر نیز عمل می کند، و اگر خدمات تلفنی را نیز از ISP خود دریافت کنید، وضعیت پیچیده تر می شود.

مودم ها


انتخاب اول ما برای بهترین مودم کابلی، Neterbit ND-4230n.

مودم nd-4230 با گارانتی آواژنگ در فروشگاه اینترنتی آلارم الکترونیک
یک مودم اطلاعات دیجیتالی را از رایانه شما به سیگنال‌های آنالوگ تبدیل می‌کند که می‌توانند از طریق سیم (و بالعکس) با تعدیل و تغییر شکل تکانه‌های الکتریکی ارسال شده از طریق خطوط تلفن، کابل‌های کواکسیال یا سایر انواع سیم‌کشی، از طریق سیم منتقل شوند. اکثر مودم‌های مستقل فقط دو پورت دارند: یکی که به دنیای بیرون متصل می‌شود و یک جک اترنت که به کامپیوتر یا روتر متصل می‌شود.

اگر از سرویس اینترنت کابلی استفاده می کنید، ISP شما احتمالاً هنگام راه اندازی سرویس شما یک مودم (یا دروازه) به شما داده است. اما اگر به صورت حساب خود نگاه کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که هزینه ماهانه (معمولاً حدود 300 هزار تومان ) را برای آن تجهیزات پرداخت می کنید.


مودم دیلینک D-link  / DSL-124

مودم Dlink DL124
بهترین مودم برای اکثر مردم
DSL-124 که با تمام ISP ها سازگار است، از طرح های اینترنت تا 600 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. به طور گسترده پشتیبانی می شود، دارای سه سال گارانتی است.

90 دلار * از آمازون
75 دلار از Walmart
*در زمان انتشار قیمت 103 دلار بود.

این یکی از دلایلی است که به کاربران اینترنت کابلی توصیه می کنیم مودم های خود را بخرند. این مودم سال ها دوام می آورد، حتی اگر ارائه دهنده کابل را تغییر دهید.

اگر از DSL یا اینترنت فیبر (مانند سرویس Fios Verizon) استفاده می کنید، انتخاب های شما محدودتر است. این ISP ها معمولاً یک دروازه ارائه می دهند و ممکن است به شما اجازه استفاده از مودم خود را ندهند حتی اگر در وهله اول بتوانید یک مودم سازگار برای استفاده با سرویس آنها پیدا کنید. در بسیاری از موارد می‌توانید ویژگی‌های روتر یک دروازه را خاموش کنید و از آن به عنوان یک مودم مستقل استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد روتر خود را اضافه کنید، اما نحوه انجام این کار (و اینکه آیا اضافه کردن روتر اصلاً پشتیبانی می‌شود) بسته به سرویس شما متفاوت است. ارائه دهنده و نوع اتصال اینترنتی شما.

روترها


TP-Link Archer AX20، رتبه دوم ما برای بهترین روتر Wi-Fi، با چهار آنتن بلند شده به‌علاوه یک کابل زرد و یک کابل مشکی از پشت.
اصطلاح "شبکه خانگی"، همانطور که در اینجا از آن استفاده می کنیم، در مجموع به سیستم دستگاه های متصل به هم در خانه شما به علاوه خود روتر شما اشاره دارد. مسئولیت اصلی روتر شما هدایت یا مسیریابی داده ها بین دستگاه های خانه شما و همچنین بین آن دستگاه ها و اینترنت گسترده تر است. مودم شما به یک پورت در روتر متصل می شود - معمولاً اما همیشه با عنوان "شبکه گسترده" یا "WAN" نامگذاری نمی شود - و همه دستگاه های شما به پورت های دیگر یا به صورت بی سیم از طریق استاندارد Wi-Fi متصل می شوند.


تی پی لینک آرچر AX50
بهترین روتر برای اکثر مردم
TP-Link Archer AX50 یک شبکه سریع و پاسخگو ایجاد می کند که در خانه های با اندازه متوسط ​​به خوبی کار می کند. برای اینکه هر چیزی را حتی کمی بهتر کنید، باید خیلی بیشتر روی یک روتر خرج کنید - یا یک کیت مش اگر خانه بسیار بزرگی دارید. این اولین روتر WI-Fi 6 (802.11ax) ما است.

99 دلار * از آمازون
99 دلار از Walmart
*در زمان انتشار قیمت 150 دلار بود.

بهترین روتر برای شما به اندازه خانه شما، تعداد دستگاه هایی که به شبکه خود متصل می کنید و جایی که روتر در خانه شما قرار دارد بستگی دارد. اکثر آپارتمان های یک یا دو خوابه با چند دستگاه می توانند توسط یک روتر Wi-Fi مستقل پوشش داده شوند. موارد خوبی مانند TP-Link Archer AX20 با قیمت حدود 80 دلار در دسترس هستند، اما موارد عالی مانند TP-Link Archer AX50 نزدیک به 120 دلار قیمت دارند. تی

مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • موقعیت
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین
  • زمان ایجاد
  • پرفروش‌ترین
  • پربازدید‌ترین
0 نفر
1٬250٬000 تومان 40 %
750٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
1٬350٬000 تومان 30 %
950٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
0 نفر
690٬000 تومان 14 %
590٬000 تومان
فروشنده: آلارم الکترونیک
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار