در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

چشمی سیمی سایلکس SPD 24-W

شناسه محصول: KM280
شناسه محصول: KM280
دسته بندی: سایلکس ( silex )
فروشنده: آلارم الکترونیک
آماده ارسال از 1 الی 2 روز کاری روز آینده
750٬000
713٬000 تومان 37٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

چشمی سیمی سایلکس SPD 24-W دارای طراحی full SMD با قابلیت تنظیم حساسیت توسط پتانسیومتر مکانیکی روی برد و زاویه دید 110 درجه و طول عمق تا 14 متر در ارتفاع نصبی 2.4 متری از سطح زمین ، جدید ترین محصول تولیدی سرکت سایلکس

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
چشمی سیمی سایلکس SPD 24-W
نقد و بررسی
چشمی سیمی سایلکس SPD 24-W دارای طراحی full SMD با قابلیت تنظیم حساسیت توسط پتانسیومتر مکانیکی روی برد و زاویه دید 110 درجه و طول عمق تا 14 متر در ارتفاع نصبی 2.4 متری از سطح زمین ، جدید ترین محصول تولیدی سرکت سایلکس
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

شرکت سامی اندیش مهام ( سایلکس ) در بهمن ماه سال 1402 ، سنسور حرکتی سیمی سایلکس را روانه بازار کرد . شرکت سایلکس بعد از چندین سال تولید متوالی دزدگیراماکن خود بلخره تصمیم به عرضه چشمی سایلکس کرد .

آلارم الکترونیک به عنوان نمایندگی مستقیم شرکت سایلکس معرف به روز ترین محصولات این شرکت میباشد .

چشمی سایلکس 

از تولیدات شرکت سایلکس میتوان به ماژول و برد های کرکره برقی و درب های پارکینگ و انواع ریموت های هاپینگ و لرنینگ و دزدگیر های اماکن سایلکس نام برد . از این رو پس از گذشت چندین سال از تولید سیستم های دزدگیراماکن سایلکس ، جای سنسور سیمی سایلکس در این میان بسیار خالی ونیاز سنسور سیمی سایلکس درکنار برند دزدگیراماکن سایلکس بسیار احساس میشد. چرا که تمامی مصرف کنندگان و نصابان دزدگیراماکن مجبور به استفاده از دزدگیراماکن باکیفیت سایلکس در کنار دیگر برند های سنسور حرکتی سیمی بودنند.

از این رو شرکت سایلکس در سال 1400 شروع به بررسی و تحقیق برای تولید سنسور سیمی سایلکس کرد و در سال 1401 تولید این سنسور تمام شد ولی مدت زمان یکساله به عنوان تست و تحقیق و توسعه چشمی سیمی سایلکس برای این محصول توسط شرکت سایلکس در نظر گرفته شد تا خطا ها و تمامی ایرادات این سنسور برطرف شده باشد و بعد وارد بازار شود .

 مشخصات چشمی سیمی سایلکس

چشمی سیمی سایلکس همانند دیگر سنسورهای سیمی دارای ترمینال های مشخص جهت اتصال به پنل مرکزی دزدگیر اماکن سایلکس میباشد از این ترمینال های درگاه اتصال میتوان به AUX و NC و com اشاره کرد دیگر ترمینال ها مربوط به tamper و.. میباشد .

چشمی سیمی سایلکس دارای برد Full smd با جریان مصرفی بسیار پایین میباشد،به همین دلیل در هر پنل دزدگیراماکن میتوان  از از سنسور سیمی سایلکس با تعداد بیشتری استفاده کرد.

عمق دید این سنسور در خط روبرو سنسور سیمی سایلکس در تلورانس 10 الی 15 متر بصورت شعاع لوزی شکل به زاویه 120 درجه دید دارد .

لنز موشن PIR اصلی و پرده فتوسلی با کیفیت این سنسورسیمی سایلکس موجب شده است سیستم دزدگیراماکن بدون هیچ خطایی به فعالیت دائمی خود ادامه دهد .

جریان مصرفی سنسور سیمی سایلکس مدل  SPD 24-W برابر با 20mA بوده و شمارنده پالس تحریک (Puls Count)  این سنسور یک ، دو یا سه میباشد.

این سنسور دارای پتانسیومتر حساسیت بوده و میتوان سرعت تشخیص حرکت را بین 3/0 تا 5/1 متر بر ثانیه با تنظیم پتانسیومتر تنظیم کرد .

رطوبت مجاز برای این سنسور %95 بوده و ارتفاع مناسب 1/2 تا 5/2 متر میباشد.

ولتاژ مجاز برای راه اندازی این سنسور 9 تا 16 ولت میباشد .

برد چشمی سیمی سایلکسSPD24-W

 

سنسور سیمی سایلکس دارای جبران ساز حرارتی بوده و در مقابل حرارت های مضاعف محیطی مقاومت دارد ه همین امیر موجب جلوگیری از خطای سنسور میشود ، همچنین سنسور سیمی سایلکس دارای فیلتر مسدود کننده نور سفید میباشد که با ورود هرگونه نور به داخل سنسور ، نور اضافی فیلتر شده و از خطا زدن اشتباه سنسور جلوگیری به عمل می آید .

وقتی صحبت از کیفیت بالای سنسور سیمی سایلکس مدل SPD 24-W میشود باید به فیلتر حفاظت در برابر امواج الکترومغناطیس اشاره کرد که یکی از مهمترین فیلتر ها برای هرسنسور حرکتی به حساب می آید .

در محل نصب سنسور های سیمی امکان وجود هرگونه امواج الکترومغناطیس وجود دارد که این امواج گاها از عبور کابل های برق فشار ضعیف یا قوی از نزدیکی سنسور یا فلزات نزدیک به کابل های برق در محیط ایجاد میشوند و یکی دیگر از شایع ترین نوع این امواج بخاطر رعد وبرق در محیط ساختمان است و نوسانات شدید برقی نیز موجب این امواج و تاثیر منفی در سنسور حرکتی و موجب خطا میشود.

باتوجه به تمامی فیلترها ی سنسور حرکتی سایلکس باید به نکات زیر توجه خاصی داشت!

مشخصات سنسور سیمی سایلکس

نکات نصب سنسور حرکتی سیمی سایلکس :

  • سنسور را در معرض نور مستقیم یا انعکاس نور قرار ندهید .
  • اطمینان حاصل فرمایید که زاویه دید سنسور توسط هیچ مانعی محدود نشده است .
  • سنسور را در ارتفاع توصیه شده و بر روی یک سطح محکم نصب نمایید .
  • توجه داشته باشید سنسور به حرکت های افقی جلوی سنسور حساسیت بیشتری دارد .

 

نسبت فاصله ی تشخیص سنسور سیمی سایلکس نسبت برحساسیت چقدر است ؟

سنسور سیمی سایلکس دارای سه محیط حساسیتی در فواصل 8 متر (کمترین میزان حساسیت ) 12 متر ( حساسیت در وضعیت میانی ) 14 متر ( بیشترین میزان حساسیت ) میباشد .

نکته مهم :

در سنسور سایلکس SPD 24-W به علت ارسال سیگنال های دریافتی به صورت دیجیتال ، نیاز به رعایت فاصله نصب با شعاع حداقل 5/2 متر از دستگاه مرکزی نمیباشد .

 

گارانتی سنسور سیمی سایلکس SPD 24-W

هرگونه ضربه و برخورد فیزیکی ناشی از حمل نامناسب

هرگونه تماس و نفوذ مایعات به درون سنسور ویا قرارگرفتن در معرض باران

افتادن سنسور یا آسیب پوشش بیرونی و برد داخلی

هر سه مورد بالا موجب باطل شدن تمامی شرایط گارانتی میشود .

*****این دستگاه شامل هیچگونه عنصر شیمیایی و یا زیست شناختی که به شرایط انسان آسیب برساند نیست *****

 

 نحوه سری و موازی بستن چشمی سیمی سایلکس

در تمامی سنسور های سیمی میتوان به دو روش نحوه سری کردن سنسور ها را انجام داد : در روش اول سری کردن دو سنسور در فواصل مختلف وجود دارد که میخواهیم تنها بایک سیم آنها را در یک زون پنل متصل کنیم ، همانطور که توضیح دادیم سنسور سیمی سایلکس دارای ترمینال NC و com میباشد پس در ادامه سری موازی میتوانید به این بخش سری و موازی مراجعه کنید .

 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار