در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

سنسور دود بی سیم فایروال

شناسه محصول: 103001005
شناسه محصول: 103001005
دسته بندی: فایروال (Firewall)
900٬000
855٬000 تومان 45٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

سنسور دود بی سیم فایروال قابلیت متصل شدن به تمامی پنل های دزدگیر اماکن فایروال و دیگر پنل های دزدگیر اماکن دارای باند فرکانس کاری 315 مگا هرتز را دارا می باشد . این سنسور دود سیمی مجزا از سیستم اعلان حریق منازل عمل میکند. و حتی میتواند به صورت مجزا...

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
سنسور دود بی سیم فایروال
نقد و بررسی
سنسور دود بی سیم فایروال قابلیت متصل شدن به تمامی پنل های دزدگیر اماکن فایروال و دیگر پنل های دزدگیر اماکن دارای باند فرکانس کاری 315 مگا هرتز را دارا می باشد . این سنسور دود سیمی مجزا از سیستم اعلان حریق منازل عمل میکند. و حتی میتواند به صورت مجزا از سیستم دزدگیر اماکن به صورت 24 ساعته فعال بوده و مستقل عمل کند.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

 

سنسور دود بی سیم فایروال با قابلیت اتصال توسط موج رادیویی با فرکانس 315 مگاهرتز به پنل مرکزی متصل شده و با تحریک سنسور پنل مرکزی اعلام آژیر می کند .

سنسور دود بی سیم (وایرلس) فایروال 

مشخصات سنسور دود بی سیم فایروال

سنسور دود فایروال محصولی بسیار کارآمد از بصیر اندیشان تدبیر با اسم رسمی فایروال می باشد . این سنسور بصورت استوانه ای سفید رنگ با فرکانس کاری 315 مگاهرتز می باشد .

کارایی سنسور دود بی سیم فایروال 

جالب است بدانیم سنسور دود بی سیم فایروال با IC رادیو اکتیوی خود بسیار قدرتمند تر از سنسور های دود مشابه حتی در سنسور هایی با برند تخصصی اعلان حریق کار می کند .

سوال اول آیا سنسور دود بی سیم فایروال با دود سیگار و قلیان تحریک می شود ؟

باید به ادامه مطالب توجه کنیم ولی در پاسخ فعلا کلمه (خیر) را پاسخ می دهیم .

سوال دوم پس چرا می گوییم سنسور قوی هست؟

اینکه سنسور های دود با کوچکترین دود تحریک شوند شاید در نگاه اول قدرتمند بنظر برسند ولی در دراز مدت موجب ناراحتی و مزاحمت می شود وبه اصطلاح چوپان دروغ گویی بیش نمی شود .

سنسور دود بدون سیم فایروال با باتری کتابی 9 ولت بصورت مستقل نیز عمل می کند یعنی صرفا نیاز به نصب بروی پنل اعلام سرقت فایروال نیست و خود بصورت جداگانه نیز به هنگام آتش سوزی  دتکت کردن دود آژیر می زند !

از این سنسور می توان در تمامی فضاهای سرپوشیده بصورت افقی ( یعنی تنها اتصال به سقف ) استقفاده کرد .

این فضا ها شامل تمامی فضاهای مسکونی اتاق و پذیرایی و آشپزخانه ها و بیمارستان ها وحتی فضاهای آشپزخانه های صنعتی ( درفضایی با حرارت زیر 50 درجه ) و حتی انبار ها و سوله هایی با ارتفاع های بلند ( نیز به اتصال به استراکچرها برای ایجاد فاصله استاندارد زیر 5 متر جهت دتکت دقیق ) نیز میتوان بهره برد .

با ایجاد آتش دود (شامل ذرات میکروسکوپی و ذرات درشت تر می باشد ) ابتدا ذرات ریز میکروسکپی در هوا پخش می شوند که در اینجا با سنسور رادیو اکتیو دتکتور بی سیم فایروال زود تر از سنسور های نوری آنها را تشخیص داده و شروع به هشدار می کند .

 

برد سنسور دود بی سیم فایروال

این سنسور دو کاره فایروال با اعلان مستقل ( بیشتر در زمانی که دزدگیر غیرفعال بوده و افراد داخل محیط هستند به کار می آید ) و ایجاد فرکانس 315 مگاهرتز ( این فرکانس با تمامی پنل ای دزدگیر اماکن مانند پرتوآذرخش فایروال جی ام کا و پایرونیکس و تمامی پنل های دزدگیر اماکن با این رنج فرکانسی هستند سازگاری دارد) موجب تحریک دزدگیر اماکن می گردد.

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار