در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

چشمی بیسیم فایروال مدل H9

شناسه محصول: 102001010
آماده ارسال از 1 الی 2 روز کاری روز آینده
590٬000
560٬000 تومان 30٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

سنسور فایروال مدل H9 یک سنسور بیسیم با قابلیت 10 الی 12متر قدرت دید و 110 درجه زاویه یکی از بهترین انتخاب ها برای چشم میباشد. این سنسور دارای قابلیت اعلام وضعیت ضعیف شدن باطری سنسور به دزدگیر مرکزی خود (فایروال) می باشد.

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
چشمی بیسیم فایروال مدل H9
نقد و بررسی
سنسور فایروال مدل H9 یک سنسور بیسیم با قابلیت 10 الی 12متر قدرت دید و 110 درجه زاویه یکی از بهترین انتخاب ها برای چشم میباشد. این سنسور دارای قابلیت اعلام وضعیت ضعیف شدن باطری سنسور به دزدگیر مرکزی خود (فایروال) می باشد.
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

چشمی بیسیم H9

شرکت فایروال

شرکت فایروال که یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید سیستم های امنیتی دزدگیر اماکن مشغول به فعالیت است.

چشمی بیسیم H9 که محصول شرکت فایروال بوده یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت است. چشمی های بیسیم مخصوصا چشمی بیسیم H9 فایروال يكي از متداول ترين سنسورهايي است كه امروزه در اماکن برای سيستم هاي اعلام سرقت مانند دزدگير اماكن مورد استفاده قرار مي گيرد. چشمی بیسیم H9 فایروال دارای سنسور حركتی و حساس به مادون قرمز PIR بوده که با توجه به نور ساطع شده حاصل از حرارت بدن انسان و حرکت که بر اثر بهم ریختگی نور ورودی محیط به چشمی ، وجود سارق را تشخیص داده و بر اساس سیکل کاری نرمال اوپن یا کلوز و ارسال این دیتا برای دزدگیر موجب فعال ساری دزدگیر اماکن و سیستم های حفاظتی میگردد.

از سنسور بیسیم H9 فایروال در کجا استفاده میشود؟

استفاده از سنسور های بیسیم امروزه در اکثر پروژه ها متداول شده است ، چرا که گاهی در پروژه های اداری مسکونی و تجاری و ... امکان وجود سیمکشی وجود نداشته و گاهی اوقات در صورت امکان سیمکشی شکل و ظاهر نا‌‌ ‌مناسبی را به محل نصب میدهد از این رو استفاده از سنسور بیسیم فایروال مدل H9 علاوه بر سهولت نصب شکل و ظاهر مناسبی را به محیط میدهد.

فرکانس کاری سنسور بیسیم H9 فایروال و تاثیر آن بر روی انسان چیست؟

چشمی دزدگیر بیسمی فایروال H9 بر روی فرکانس 315 مگاهرتز کار کرده و بایک باطری کتابی 9 ولتی تغذیه کرده و فرکانس آن هیچ اثر سوء بر روی انسان ندارد.

تفاوت چشمی H9,H7 فایروال چیست؟

چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9وH7 تولید میشوند ، تفاوت این دو مدل در چیست؟

تفاوت این دو چشمی بیسیم تنها در زمانی به کار شما می آیند که باتری این سنسور ها رو به پایان است ، اگر از سنسور بیسیم H7 استفاده میکنید این چشمی هیچ تفاوتی با مدل H9 این شرکت نخواهد داشت اما اگر باتری این سنسور رو به پایان باشد و شما سفری چند روزه در پیش داشته باشید هیچگاه از این امر باخبر نخواهید شد مگر آنکه از چشمی H9 استفاده کنید که زمانی که باتری چشمی رو به پایان باشد با ارسال پیامک کاهش باتری شما را در جریان زمان تعویض باتری قرار دهد ، فقط توجه داشته باشید این امکان بر روی مدل های F10 ,F9 فعال میباشد.


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار