در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مگنت بی سیم فایروال

شناسه محصول: 103001008
215٬000
205٬000 تومان 10٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

مگنت بی سیم فایروال مناسب برای انواع تمامی دزدگیرهای اماکن با فرکانس کاری 315mhz می باشد. مگنت بی سیم فایروال از نوع سنسورهای بی سیمی متصل به پنل های دزدگیر اماکن با فرکانس کاری 315mhz می باشند و مستقل از سایر سنسورهای بی سیم عمل میکنند و این نوع مگ...

تحویل سریع تحویل سریع

زیر 2 ساعت ویژه تهران و کمتر از 2 روز ویژه شهرستان

پشتیبانی آنلاین پشتیبانی آنلاین

از 8 الی 18

پرداخت در محل پرداخت در محل

ویژه شهر تهران

ضمانت بازگشت کالا ضمانت بازگشت کالا

و گارانتی طبق دستور العمل قید شده در محصولات

ارسال رایگان ارسال رایگان

بالای 100 میلیون تومان

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
نقد و بررسی اجمالی
مگنت بی سیم فایروال
نقد و بررسی
مگنت بی سیم فایروال مناسب برای انواع تمامی دزدگیرهای اماکن با فرکانس کاری 315mhz می باشد. مگنت بی سیم فایروال از نوع سنسورهای بی سیمی متصل به پنل های دزدگیر اماکن با فرکانس کاری 315mhz می باشند و مستقل از سایر سنسورهای بی سیم عمل میکنند و این نوع مگنتها امنیت و حفاظت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند .
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

مگنت بی سیم فایروال 

مگنت بی سیم فایروال:

از سری محصولات با کیفیت و جدید شرکت فایروال می باشد . 

معرفی کلی :

دزدگیر اماکن فایروال دارای تمامی لوازم جانبی متعلق به خود این شرکت است ، مگنت بی سیم فایروال یکی از سنسورهای جانبی و حیاتی متعلق به دزدگیر اماکن فایروال می باشد. استفاده از مگنت بی سیم فایروال در جهت پشتیبانی از باقی سنسورها و لوازم جانبی مربوط به دزدگیر اماکن فایروال می باشد.با توجه به  اینکه  مگنت بی سیم فایروال  دارای فرکانس کاری 315 مگاهرتز می باشد میتوان از آن همراه با سایرسنسورهای  دزدگیرهای اماکن که دارای فرکانس 315 می باشند استفاده نمود . اصل استفاده از مگنت های بی سیم فایروال در درب ها و پنجره ها خواهد بود بدین صورت که با نصب مگنت بی سیم فایروال در روی درب ها و پنجره ها به محض باز شدن آن ها مگنت بی سیم فایروال تحریک شده و آژیر دزدگیر اماکن  فایروال را به صدا در می آورد . از دیگر نکات مثبت مگنت بی سیم فایروال نصب آسان آن می باشد و چون نیاز به سیم کشی ندارد دیزاین منزل و محل کار شما را از داکت کشی و سیم کشی مصون می دارد.  از دیگر ویژگی های مثبت مگنت های بی سیم فایروال استفاده ار دو چراغ هشدار می باشد که یک چراغ در مواقع تحریک مگنت بی سیم فایروال روشن خواهد شد و چراغ دیگر مربوط به باتری سنسور مگنت بی سیم فایروال می باشد ، که درحال عادی خاموش بوده و با خالی شدن باتری این چراغ نیز به هنگام تحریک روشن خواهد شد.

مگنت بی سیم فایروال یکی از تجهیزات جانبی اما بسیار مهم دزدگیر اماکن فایروال میباشد. مگنت بی سیم فایروال برای درب ها بهره میگیرند.در حقیقت با مگنت بی سیم فایروال  شما میتوانید درب را مجهز به سیستم هشدار نمایید.این بدان معنا است که به محض باز شدن درب در حالت فعال دزدگیر ، هشدار دستگاه تحریک شده و صدای آژیر پخش میشود.یکی از ویژگی های مهم مگنت بی سیم فایروال  درصد خطای پایین آن میباشد.البته اکثر محصولات فایروال درصد خطای پایینی دارند که همین امر سبب شده تا محصولات با کیفیتی عرضه نمایند.مگنت بی سیم فایروال با استفاده از باطری 23آمپربرق خود را تامین میکند و با بهره گیری از تکنولوژی بی سیم ،فرکانس هشدار را به دستگاه مرکزی ارسال می کند.

 

نحوه کار مگنت :

مگنت بی سیم فایروال به صورت آهن ربایی عمل می نماید.به عبارت دیگر باید توضیح داد که مگنت بی سیم فایروال از دوقسمت اصلی تشکیل شده است.قسمت اول برد مگنت بی سیم فایروال؛ قسمت دوم آهن ربای مگنت بی سیم فایروال .

 

طریقه نصب :

پس از نصب صحیح مگنت بی سیم فایروال  بر روی محل مورد نظر ، به محض اینکه فاصله ایی حداکثر 3 سانتی متری بین برد و آهن ربا قرار گیرد فرکانس هشدار به دستگاه ارسال میشود و دستگاه شروع به آژیر کشیدن میکند.

 

مشخصات مگنت بی سیم  فایروال :

 

1-دارای آنتن بیرونی جهت افزایش برد

2-فرکانس عملکرد 315 مگاهرتز

3-برد بالا

4-عمرباطری از 1 ماه تا 1 سال (وابسته به میزان تحریک و نوع و کیفیت باطری )

5-حساسیت حداکثر 3 سانتی متری

6-امکان تنظیم جامپرها(آدرس پذیر)

 

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در آلارم الکترونیک اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
محصولات
تخفیفات ویژه بهار